Tips tegen een middagdip

tips tegen een middagdip

Zijn jouw concentratie en focus soms weg in de middag? Hierbij een aantal tips!

โœ“Eet tussen de middag een ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐—ฑ๐˜‡๐—ฎ๐—บ๐—ฒ ๐—น๐˜‚๐—ป๐—ฐ๐—ต met genoeg eiwitten en ook groente.
โœ“Drink genoeg ๐˜„๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ.
โœ“Ga een rondje ๐˜„๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป als je voelt dat je een dip krijgt. Ga bewust ont-focussen. Neem even geen nieuwe informatie op en kom in beweging. Misschien heb je dan juist helemaal geen zin om op te staan en te gaan wandelen. Maar door de beweging (het liefst buiten!) krijg je je concentratie en focus weer terug en ben je ook weer creatiever.

โœ˜Let op met cafeรฏne en suiker. Door cafeรฏne en suiker kun je opgepept worden maar daardoor ga je wellicht over je grenzen die je dan niet meer aanvoelt. Dit kan voor een nog grotere dip aan het eind van de middag zorgen.

ย 
ย 
ย 
ย